Subject: FW: Webdesktop: Taotlus laienduse teostuse lubamiseks
From: "Ivan Nikitin" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Sep 2024 12:10:43 +0300

Tere,

Palun registreerida deltas, tegeleb Marek Lind

Ivan

From: Toila VV <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 17, 2024 7:06 AM
To: Ivan Nikitin <[email-masked]>
Subject: Webdesktop: Taotlus laienduse teostuse lubamiseks

Tere

Seoses vajadusega tagada ühistranspordi bussiliini kattuvus rongide 
sõiduplaaniga ning luua võimalus Kohtla-Nõmme raudteejaama kasutamiseks ka 
ühistranspordiga, oleks vajalik teostada Transpordiameti tee osas väike 
laiendus, mille kulud kannaks Toila vald. Lisan manuses selgitava kirja!

-- 
Lugupidamisega

Hannes Lumiste
abivallavanem
[email-masked] <mailto:[email-masked]> , +372 53611017

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.